poniedziałek, 1 kwietnia 2013

ZAPRASZAM ..


                                                        ..na obiecane słodkości:)))
           Po świątecznych potrawach te, którymi dziś częstuję są akurat mało kaloryczne , więc zapraszam      
                             serdecznie wszystkich ..nawet tych dbających o linie:P
Tak jak wspominałam całkiem niedawno w lutym minął mi kolejny roczek w blogowym świecie (3 !!!)
                                         To wspaniała okazja do świętowanie ,prawda?
                   Poza tym pragnę podziękować tym wszystkim , którzy we mnie nie zwątpili,
kiedy to pod koniec zeszłego roku przez jakiś czas nie było mnie wśród Was..Wasze słowa i miłe gesty
                      sprawiły że zebrałam się w garść szybciej niż sama zakładałam:) Dziękuję!
       Dziękuję wszystkim obserwatorom mojego bloga i  wszystkim tym ,którzy zostawiają słówko
        pod moimi   pracami, Wasze słowa dodają skrzydeł i tak bardzo motywują do dalszej pracy !

                                                              DZIĘKUJĘ  BARDZO !

A teraz moje skromne słodkości , które powędrują do jednej/jednego z Was :



- śliczne motylkowe stempelki:


- delikatne "vintagowe" papierki z Papermanii (zeszyt 15cm/15cm)


- stosik różyczek w widocznych na zdjęciu kolorach(po 8szt z koloru)


- satynowe wstążeczki  w dwóch odcieniach błękitu  (po 10 m- widoczne na pierwszym zdjęciu)                                                
                                      Chętnych na moje słodkie rozdawnictwo poproszę:
                  - o pozostawienie potwierdzającego udział w zabawie JEDNEGO komentarza   :)
                  - wklejenie podlinkowanego (pierwszego) zdjęcia na swoim blogu :)
                   Poza tym będzie mi miło jeśli pozostaniesz obserwatorem mojego bloga lecz
                                NIE JEST TO WARUNKIEM  przyłączenia się do zabawy !

Na zgłoszenia oczekiwać będę do 3 maja godz.23.59 ,a ogłoszenie wyników odbędzie się
                                      5 MAJA 2013 w godzinkach wieczornych :)


                                           Zapraszam serdecznie wszystkich !!!!

181 komentarzy:

  1. to ja się ustawiam w kolejce :)
    słodkości niekaloryczne to fajna sprawa - a do tego takie superowe
    http://teodorowyzakatek.blogspot.ie/2013/04/bardzo-sodko-i-pastelowo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem pierwsza :) bardzo chętnie stanę w kolejce :) info u mnie http://olenkaja.blox.pl/2013/03/Candy-candy.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłabym przegapić takiej okazji. Pędzę wstawić fotkę z linkiem u siebie :-)
    http://stworzoneprzezmagde.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością się zapisuję :) gratuluję rocznicy, oby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę kolejnych twórczych latek :)
    Ustawiam się w kolejce i lecę podlinkować banerek u siebie :)
    pozdrawiam :)
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się ustawiam :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję szczęścia :)
    http://ana92pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także się zapisuję w tym dniu mój najmłodszy syn konczy 18 lat,urodził się 5.5.1995 w piątek może i mnie się poszczęści,piękne candy
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W taki dzien jak dzis trzeba sprobowac szczescia! Serdecznie Ci gratuluje rocznicy,zycze wielu inspiracji, motywacjo do tworzenia i cudownych prac (ktorymi zawsze nas tutaj czestujesz). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się ustawiam po te słodkości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy,dalszych sukcesów oraz mnóstwa pomysłów.Zapisuję się a obserwuję i podziwiam juz od dawna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja grzecznie stanę w kolejce ...
    http://www.fascynacje-ju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce. Info w pasku bocznym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i z pewnością nie raz będę tu jeszcze gościem więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce. Gratuluje wspaniałej rocznicy i zyczę wielu kolejnych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe słodkości, a ja cieszę się, że znów tu jesteś :) :* Nie zawsze czas pozwala mi na komentowanie prac, ale zawsze jak znajdę chwilę, to zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Banerek w pasku bocznym na www.magdalenardo.blogspot.com (podaję link, bo prowadzę kilka blogów, będzie łatwiej znaleźć właściwy).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję trzeciej rocznicy i ustawiam się w kolejce:)) dziś opublikowałam swojego 500 posta i z tej okazji również zapraszam Ciebie na cukierki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Congratulations on the anniversary! Your work is always beautiful, and so is this candy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Przyłączam się do świętowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje i tak trzymać .

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję trzeciej rocznicy bloga i życzę jeszcze wielu następnych takich rocznic:)
    Przyłączam się również do zabawy;-)
    Pozdrawiam:)
    http://www.tworczyswiatagniesi125.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalszego radosnego blogowania życzę!
    Zgłaszam się: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy!
    Oczywiście po cukiereczki zapisuję się
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szybko ten czas leci... :-) Wielu równie owocnych lat życzę, bo u Ciebie zawsze można oczy nacieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze więcej powodów do radości i świętowania życzę. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja też ustawiam się w kolejeczkę po takie fajne cukieraski
    http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zal przejśc obok takich słodkości, warunki spełnione, zostaje na dłużej :), nanerek na bocznym pasku.
    Zapraszam przy okazji na moje candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html

    OdpowiedzUsuń
  30. to ja ustawiam się w kolejce po słodkości mimo bólu zęba ... nie obejdzie się bez dentysty

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja też ustawiam si w kolejce po te słodkości
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spróbuję szczęścia i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję od miliona lat :D a koło takich słodkości nie da się przejść obojętnie, zatem się ustawiam i czekam (nie)cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam,
    bardzo miło mi, że mogłam trafić na Twój blog,
    pozdrawiam i zagoszczę tu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się i ja w kolejeczce po słodkości :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  37. Również ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję kolejnej rocznicy. Z przyjemnością dołączę do zabawy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce i życzę kolejnego twórczego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam się do kolejki, skuszona stemplami :) A przy okazji porozglądam się tu u Ciebie nieco (nie udało mi się dołączyć do obserwatorów - wyrzuca jakiś błąd...)
    Pozdrawiam serdecznie! Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, ustawiam się też w kolejce ... jestem na początku scrapowej drogi a tu takie cukierki ")
    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chętnie przyłącze się do zabawy. Motyle są piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja również chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja stanę w ogonku po słodkości.
    Info o candy <a href='http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2013/04/candy-u-jagaba/"> TU</a>

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodkości nigdy dość, motyle są rzeczywiście super a kwiatki i papiery zawsze się przydadzą. Obserwatorem jestem już od dawna, więc tylko zamieszczam zdjęcie na pasku bocznym i cierpliwie czekam. Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią zaopiekuję się tym pięknym zestawem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 3 lat blogowania i życzę ogromu chęci i zapału do tworzenia na dalsze lata :-))) Ustawiam się i pędzę umieścić banerek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Serdecznie gratuluję 3 rocznicy blogowania i życzę wielu pomysłów na kolejne lata :))
    Ustawiam się grzecznie w kolejce, bo kocham słodycze i marzą mi się te stempelkowe motylki :))
    Info w pasku bocznym
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również ustawiam się w kolejce i pozdrawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne stemple! Oczywiście zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja z nadzieję na wygrana dołączam do zgłaszających.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja chętna jestem do przygarnięcia tych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne przydasie, które chętnie przygarnę :D
    gratuluję pięknych liczb, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie ustawie się w kolejce po takie słodkości:) Trzymam kciuki za dalszy rozwój artystyczny i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaguś proszę i mnie dołącz do listy chętnych.
    Cudne słodkości przygotowałaś :)
    Życzę jeszcze wielu wspaniałych latek inspirowania i samych radości z tego płynących!

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzin bloga!
    Wspaniałe pyszności przygotowałaś :) Chętnie się zapiszę :)
    Ściskam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  57. Z miłą chęcią dołączam się do słodkiego rozdawnictwa. I gratuluję rocznicy - obyś nadal inspirowała nas swymi cudnymi projektami przez następne 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  58. Rocznicy gratuluję i cichutko staję w kolejce ;) choć właśnie opycham się czekoladą to takimi słodkościami nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj, ja też dołączam do kolejkowiczów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. o ho ho! Ile chętnych!
    Powiększę kolejkę o jedno miejsce, bo trudno się oprzeć takim słodkościom :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo chętnie ustawiam się w tej długaśnej kolejce po takie rewelacyjne słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniałe cukieraski więc też chętnie staje w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie ustawiam się w kolejce i pozdrawiam z jasiulowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne te stempelki, zawsze mi się marzyły takie motylki! I reszta cukierasków równie słodka! Koniecznie się zapisuję i dołączam do obserwatorów!

    PS Zapraszam również do siebie na rocznicowe candy (1 roczek :)) http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też się ustawiam w kolejce :) fajne cukiereczki
    http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie się przyłącze:)))http://hafciki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniałości :) no cóz żeby wygrac podobno trzeba grać wiec spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. obserwatorem jestem już dawno i cichutko ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  70. Dołączam do zabawy http://nowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam się w kolejce do losowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja chętnie dołączam do zabawy:::)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się ;)
    http://madeinmyhand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się .
    http://papierowamagiamalgosi.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. To i ja spróbuje szczęścia, a co! :)

    I zostaję stałym bywalcem na tym blogu- jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuje sie! :)
    Pozdrawiam Serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się z ogromna przyjemnością i ja. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Z miłą chęcią się zapisuję:) Obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Mnie rowniez nie moze tutaj zabraknac :) Tworzysz piekne prace!

    OdpowiedzUsuń
  80. Z miłą chęcią spróbuję i ja. Może szczęście dopisze. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. a może szczęście uśmiechnie się do mnie???
    http://scrapoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam :) chętnie wezmę udział w Twoim candy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Również i wezmę udział w candy http://robotkowaszkatulka.blogspot.com/2012/10/dobry-poczatek.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczności, też się zgłaszam do zabawy:)
    Podlinkowany banerek na moim blogu: http://piahandmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też się zgłaszam. www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. super cukierasy, i ja staje w kolejce:-) bajkiemilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. gratuluję i życzę dalszej wytrwałości. no i takich oddanych podczytywaczy bloga, którzy dodają sił :) pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania!
    A do rozdawnictwa chętnie się zapisuję ;).
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja tez z chęcią wezmę udział :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Kolejka długa ale może mi się uda :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  91. Z miłą chęcią dołączam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się :) Obserwuję jako Rubi Lisewska, blog: http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/ mail. dogier5000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. ustawiam się skromnie w kolejce po Twoje wspaniałe słodkości i życzę dalszych lat twórczej inspiracji
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Dopisuję się do długiej kolejki chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Marne szanse na to, aby udało mi się wygrać te wspaniałości, ale spróbuję, bo bardzo przydałyby mi się, gdyż pragnę zacząć swoją przygodę ze scrapbookingiem.
    Podlinkowany baner znajduje się w specjalnej zakładce na moim blogu. Dodałam do obserwowanych i na pewno będę odwiedzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakie piękne słodkości, może uda mi się je wygrać; obiecuję, zaopiekuję się nimi bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  97. choć kolejka coraz dłuższa to i tak mnie to nie zniechęca :)) dołączam się z radością i nadzieją...

    OdpowiedzUsuń
  98. ogonek już skręca za róg :)) ale co się dziwić skoro takie fajne cukieraski :) i ja się pokuszę licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  99. pewnie bede gdzies na szarym koncu ale liczy sie ze bede haha rowniez ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja również dołączam :) Info w pasku bocznym :) Może mi się poszczęści :) A Tobie gratuluję długiego blogowania :) Tak pomyślałam, że w tym roku chyba i za sobie poświętuję i kogoś obdaruję ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  101. Z nadzieją załapania się na te słodkości ustawiam się grzecznie w kolejce z banerkiem na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    Z Przyjemnością też dołączam do obserwatorów
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Z miłą chęcią dołączam do fajnych słodkości banerek na pasku bocznym http://dzieci1.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Również ustawiam się w kolejce po te cudeńka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam:) i ja również grzecznie staję w kolejce :) Dopiero rozpoczynam swoją zabawę ze scrapem i będzie baaardzo miło uzbierać tak piękne przydasie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja też się ustawiam do ogonka :) Piękne i smakowe cukierki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zapomniałam dopisać :) zapraszam do siebie na małe co nieco :)

      Usuń
  106. To i ja! Zgłaszam się :)
    www.trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. słodko tu u Ciebie, chętnie sie ustawie w kolejce jednocześnie zapraszam na moje candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  108. Ścisk i tłok wielki- nie dziwota- ustawię się i ja.Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  109. Serdecznie gratuluję miłej rocznicy. I życzę podwójnej 3 w świecie scrapowania, przyklejania, wycinania oraz blogowania:-) Przemiło u Ciebie. Z radością i przyjemnością dołączyłam do obserwatorów. Bardzo bardzo spodobały mi się Twoje notesy. I pudełka. Reszta także, ale to zwłaszcza. Dotarłam do Ciebie, co tu ukrywać, przez przypadek, ale na pewno będę częstym gościem. Tym bardziej, że zawsze marzyłam i marzę by pojechać do Irlandi:-), a i do Szkocji. Z radosnym wyczekiwaniem staję w kolejce po Twoje słodycze. Zwłaszcza motyle :-)
    W ramach rewanżu, a i nie tylko, zapraszam bardzo gorąco na moje candy. Czekoladową pyszotę. W sam raz na irlandzkie wilgotne, chłodne jesienie:-) Może Ci się spodoba:-) Zapraszam: strzepki-okruchy.blogspot.com Co prawda blog mi trochę choruję, ale na pewno candy będzie rozdane jak należy! A i blog się naprawi.
    Pozdrawiam ciepło i życzę wiele radości w życiu blogowym i w życiu poza komputerem:-)
    Ed.

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetne candy przygotowałaś:) Dużo chętnych, ale może szczęście dopisze;)Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  111. No to i ja spróbuje swojego (marnego) szczęścia i grzecznie ustawię się w kolejce :) http://moj-kreatywny-zakatek.blogspot.com/ 3 lata to całkiem sporo...ja dopiero raczkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie mogę ominąć takich słodkości! Oczywiście zapisuję się i staję w kolejce :) Gratuluję 3 urodzinek i życzę, aby za tą trójeczką kiedyś stanęło jeszcze 0... :)

    OdpowiedzUsuń
  113. oj...ależ to byłby cudny prezent na moje urodzinki:)...staje w kolejce i życzę ci kolejnych wspaniałych, twórczych lat w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  114. OMG co za koleja... a ja tak kocham motyle...

    OdpowiedzUsuń
  115. Zakochałam się w tych kwiatuszkach i z miłą chęcią się na nie zapisuję:) Pozdrawiam i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Zapisuje sie do kolejki. Dopiero zaczynam przygode z kartkami i przydaloby mi sie wszelkie wspanialosci, zwlaszcza te piekne kwiaty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Z przyjemnością się zapisuję !Gratuluję 3 urodzinek i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Kwiatki są cudne :))) Chętnie wezmę udział
    http://moniaz125.blox.pl/html

    Kolejnych lat z pięknymi pracami życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Baaardzo fajny zestaw cukierkowy. Dzięki za możliwość wygrania. :)
    http://meresanth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. To i ja się zapiszę. Zapraszam również na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  122. jakież wspaniałe cudeńka! Szczególnie stempelki motylkowe - są wspaniałe :) zapisuję się oczywiście na candy :) z chęcią dołączam do obserwatorów, a banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    zapraszam też na scrapowe cukierki do mnie, jak masz ochotę :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratulacje rocznicowe i życzenia kolejnych lat w blogowej społeczności ;) Zestaw bardzo kuszący ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. uuu, dluga kolejka, ale i ja sie doczepie na koniec :)banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozddrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  125. jestem ... zgłaszam się ... warunki spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Witaj ciepło:)Postanowiłam wziąć udział w Twojej zabawie mimo, że raczej nie mam jakoś szczęścia do wygranych w tego typu konkursach..Ale..ale..może tu mi się poszczęści.Pozdrawiam ciepło i serdeczne gratulując wspaniałego bloga i przepięknych prac.
    http://kleksowy.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Baner umieszczony, a ja ustawiam się w kolejce. No bo kto by wzgardził tymi cudami??

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja także nabrałam apetytu na te pyszności:) kwiatki są cudowne! banerek wisi na moim blogu http://kabis-kartki.blogspot.com/ Pozdrawiam i życzę kolejnych rocznic w naszym papierowym świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia i ustawie się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Chętnie przygarnę takie cudowne przydasie i oczywiście zostaję obserwatorem. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. też się zapisuję :) żal by było nie spróbować wygrać takich cudnych przydasi ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. z miłą chęcią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  133. Życzę kolejnych rocznic i powodzenia w podziękowaniu za marzenia o tak wspaniałych słodkościach.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudne Przydasie! Ustawiam sie w kolejeczce. Kocham motyle mam nadzieję, że trafią do mnie;-) Banerek na pasku bocznym już widnieje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. To i ja spróbuję te cudeńka przygarnąć... :)

    OdpowiedzUsuń
  136. pozdrawiam i podziwiam i z ogromną radośia staję w szranki z innymi cukierkolubami :)

    evi z http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja także się zgłaszam :)
    http://made-by-karolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. 3 latka to piękna liczba :D i oby rosła cały czas, na takie słodkości to skusze się bez wahania ;)
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Ustawiam się w tej długiej kolejce, bardzo podobają mi się te słodycze pozdrawiam i mam nadzieje że może się los uśmiechnie :))

    OdpowiedzUsuń
  140. Super słodkości - staję w kolejeczce i pozdrawiam!

    http://hubka38.blogspot.com/2013/04/czasu-chwilowo-brak.html

    OdpowiedzUsuń
  141. Super przydasie chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  142. Śliczności rozdajesz :) Grzechem byłoby nie ustawić się w tej kolejce.
    pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. To i ja zgłaszam się do zabawy:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  144. To i ja się zapiszę :) http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. 4 maja mam akurat imieniny, wiec może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
    Banerek zamieszczony po lewej stronie mojego bloga.
    Z niecierpliwością czekam na losowanie.
    Ciesze się ze w końcu masz trochę czasu na blogowanie i wróciłaś do tego wirtualnego świata.
    Oczywiście ja nie zwątpiłam w Ciebie :) tym bardziej się ciesze ze podziękowałaś tym, którzy w chwilach zwątpienia byli z Tobą :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustającej weny twórczej.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  146. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  147. A może się uda nigdy nic nie wylosowałam http//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Moje gratulacje :) Kolejka długaśna wiec staję w kolejce licząc na łut szczęścia :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  149. Z życzeniami kolejnych blogowych latek, zapisuję się na Twoje Candy :)
    Śliczności przygotowałaś, zwłaszcza na motylki mam chrapkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  150. Zgłaszam chęć udziału w losowaniu. Dzięki tym drobiazgom mogłabym spróbować zapoznać się co nieco z nową, dla mnie, dziedziną rękodzieła. Banerek tu:
    http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Zgłaszam się i ja :) baner na madebyela.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  152. Gratuluję 3 lat :) ustawiam się w kolejce- może szczęście mi dopisze ;) pozdrawiam :)

    paprotnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Gratulacje i dalszych sukcesów, kreatywności i ciągle żywej pasji w tworzeniu ;-)Z chęcią dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  154. Gratuluję wielu sukcesów w ciągu tych 3 lat i życzę kolejnych...zapisuję się na te niesamowite słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Witam, zgłaszam się do zabawy. Kolejnych 3, 33 lat sukcesów życzę.
    http://renikoweskarby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Z niecierpliwością czekam na losowanie, oraz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  157. Gratulacje! Staję- może się uda:) Zakochałam się w tym stemplu;)

    OdpowiedzUsuń
  158. Kolejka długa ale spróbuję szczęścia :) Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Gratuluję :) i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zostaję na dłużej.

    Pozdrawiam gorąco i życzę dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Ależ długaśna ta kolejka!
    ciężko koniec znaleźć, ale udało się,
    więc staję z chęcią, bo same fajne przydasie
    serwujesz;)
    Gratuluję takiej zacnej rocznicy, i życzę dalszych sukcesów;)
    Pozdrawiam cieplutko i kciuki zaciskam.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. I ja mam chęć na takie słodkości. Koleja długa, ale i tak spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluję trzeciego roczku! ;)
    Rzeczywiście, kolejka długa, ale może mi się poszczęści :)
    Baner zamieszczam na stronie głównej swojego bloga:
    http://galleryfringe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. i ja po słodkie słodkości :)
    http://z-uczuc-zbudowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  165. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Z okazji 3 roczku blogowania życzę Ci spełnienia marzeń nie tylko tych blogowych:)
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Mmm... i ja z chęcią ustawię się po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Zgłaszam się po słodkości
    baner na: http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  168. Kolejka bardzo długa ale ustawię się na końcu.Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  169. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  170. A ja w ostatniej chwili, ale zdążyłam...
    Kolejka długaśna, mam nadzieję, że szczęście mi dopisze.
    Banerek na:


    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  171. Gratuluję 3 lat blogowania i życzę kolejnych:) a do tego spełnienia marzeń i wielu wspaniałych pomysłów!:)
    Do Candy się chętnie dopisuję:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Stanę na końcu tej gigantycznej kolejki, może los mnie zauważy i będę mieć szczęście w losowaniu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na malutki konkurs , zapisy do niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  173. Strasznie dużo chętnych, ale malutka nadzieja każe mi się dopisać, bo bardzo przydałyby się te cukierasy akurat teraz :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  174. Gratuluję rocznicy:)
    Jeszcze ja sobie przycupnę na końcu kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  175. UFFF w ostatniej chwili :) http://scrapteria-beakie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń